اسلایدر

لمپارد: هرگز به خداحافظی از تیم ملی فکر نکردم
هواداران چلسی

این هافبک باتجربه 25 گل ملی در کارنامه دارد و می تواند با گلزنی در دیدار فردا شب مقابل اوکراین، به گلزن ترین هافبک تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شود.

فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسی، تاکید کرد علی رغم از دست دادن یورو 2012 به دلیل مصدومیت و همچنین توهین هایی که سوی هواداران سه شیرها به او شده، هرگز به خداحافظی از بازی های ملی فکر نمی کند.

این هافبک 34 ساله تاکنون 92 بازی ملی انجام داده و این هفته نیز در دیدار مقابل مولداوی، دو گل به ثمر رساند. او 25 گل ملی در کارنامه دارد و می تواند با گلزنی در دیدار فردا شب مقابل اوکراین، به گلزن ترین هافبک تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به دوران حضورم در تیم ملی انگلیس افتخار می کنم. رسیدن به رکورد 100 بازی ملی در تیم انگلیس افتخاری نیست که نصیب هر بازیکنی شود.

 

من به بازی هایی که برای انگلیس انجام دادم، گل هایی که به ثمر رساندم و دیدارهایی که حضور داشتم، افتخار می کنم. تنها ناراحتی این است که ما به هیچ جامی دست پیدا نکردیم. این چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم."

هافبک چلسی تاکید کرد حتی بعد از اتفاقاتی که پس از یورو 2008 برایش رخ داد و توهین هایی که از سوی هواداران شنید، به خداحافظی از تیم ملی فکر نکرد.

" خوشحالم که به مسیرم ادامه دادم. در حالی که وقتی به 30 سالگی می رسید، خیلی راحت می توانید بازنشسته شوید.
من هرگز به خداحافظی فکر نکردم. دوست دارم تا زمانی که بازی می کنند، هواداران بگویند که او با افتخار برای تیم ملی کشورش بازی می کرد و نمایش خوبی داشت. اگر چنین چیزی بگویند، خوشحال خواهم شد."

او همچنین در مورد دوران مصدومیتش که موجب شد تا دیدارهای یورو 2012 را از دست بدهد، گفت:" وقتی مصدوم بودم، هرگز به طور جدی به خداحافظی از فوتبال فکر نکردم. نمی خواهم بگویم برای همیشه آماده حضور در تیم ملی هستم زیرا مطمئنا زمانی خواهد رسید که باید خداحافظی کنم اما در حال حاضر به آن فکر نمی کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری